Efficiënt Field Service Management met ServiceTiket Delta
ServiceTiket Delta is een mobiele applicatie die samenwerkt met het ServiceTiket platform om efficiënt field service management te bieden voor SMB's. Het platform is gebouwd volgens een mobiel-eerste filosofie die helpt de efficiëntie te verbeteren, een verbonden personeelsbestand te creëren en de kosten van het runnen van een servicebedrijf te verlagen. De applicatie vereist een geldig ServiceTiket account om te functioneren.
Het ServiceTiket platform biedt een hiërarchische organisatiestructuur, master data management voor producten, modellen, reserveonderdelen, plannen en SLA's, klantenbeheer met volledig historiebeheer, contractbeheer, producthistoriebeheer, levenscyclusbeheer van werkorders, kosten- en betalingstracering, betalingsbegeleiding, reserveonderdeleninventaris en locaties van buitendiensttechnici. De ServiceTiket Delta applicatie biedt volledige afhandeling van de levenscyclus van werkorders, reserveverbruik gekoppeld aan reservevoorraad, factureringsbegeleiding, werkuren, start- en stoptijden, productfoto's en klanthandtekening.